Αγαπητοί γονείς,
Με μεγάλη περηφάνια σας ανακοινώνουμε ότι το νηπιαγωγείο μας έχει αναλάβει και εκπονεί ευρωπαϊκό πρόγραμμα ηλεκτρονικής αδερφοποίησης με εταίρους δύο ελληνικά νηπιαγωγεία και ένα νηπιαγωγείο στη Ρουμανία από το Νοέμβριο του 2019.Το καινοτόμο αυτό πρόγραμμα είναι ευθυγραμμισμένο με τη σχολική μας κουλτούρα, του Αειφόρου, οικολογικού Νηπιαγωγείου, και το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. Συνδυάζει τις αρχές της Αειφορίας, με τις μαθησιακές περιοχές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας και της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.
Το πρόγραμμα έχει εγκριθεί από την Εθνική Υπηρεσίας στήριξης Ελλάδας και Ρουμανίας και έχει τίτλο: "ROB- eT on an eco tour around year".
Στο πρόγραμμα τα σχολεία εφαρμόζουν ένα σύνολο δράσεων και μοιράζονται αυτό το εκπαιδευτικό τους ταξίδι με τα παιδιά των άλλων σχολείων πραγματώνοντας και το ρόλο τους ως μικροί Ευρωπαίοι Πολίτες!
Για τις ανάγκες του προγράμματος, το νηπιαγωγείο μας μόλις χτες παρέλαβε τη χορηγία του κιτ εκπαιδευτικής ρομποτικής Kids First Coding and Robotics, ως ωφελούμενο στη σύμβαση για τη δράση STEM 2.0 του etwinning!!! Το κιτ θα αξιοποιηθεί για τη συμμετοχή μας σε περιφερειακό και πανελλήνιο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής. O διαγωνισμός αναβλήθηκε, προς το παρόν, λόγω μέτρων πρόληψης της διάδοσης του κορωνοϊού και θα οριστεί νέα ημερομηνία διεξαγωγής του. Τη στιγμή αυτή συμμετέχουμε σε επιμορφωτικές τηλεδιασκέψεις ενώ μας διαμοιράζεται και υλικό ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σχετικά με τη λειτουργία του ΚΙΤ
Έρευνα:τα καρποφόρα δέντρα της αυλής |
Περιγραφή:
Tα παιδιά σε κάθε σχολείο θα
δημιουργήσουν ένα οικολογικό κουτί. (My Eco BOX).
Θα εμπλακούν σε ερευνητικές διαδικασίες «βιοποικιλότητας» (παιχνίδι κυνηγιού ανακάλυψης) για να μάθουν για τα οικοσυστήματά τους στο εγγύτερο ή ευρύτερο περιβάλλον, να επιλέξουν φυσικά υλικά, αντικείμενα, περιοχές ή τοπόσημα που θεωρούν σημαντικά για το σχολείο τους, το χωριό τους, την πόλη τους, τη χώρα τους.
Σε μια δεύτερη φάση θα συλλέξουν τα ευρήματά τους, θα τα κατηγοριοποιήσουν και θα τα αξιολογήσουν (με κριτήρια που βασίζονται στη σημασία, τα απειλούμενα είδη, τα ενδημικά είδη κλπ.).
Θα τα συγκρίνουν / αντιπαραβάλλουν με τα ευρήματα των
απομακρυσμένων φίλων τους, είτε με την ανταλλαγή των οικολογικών κουτιών τους
είτε με την ανταλλαγή δημοσιευμένου σχετικού υλικού, σε απευθείας σύνδεση.
Τέλος, θα επιλέξουν τα 3 πιο σημαντικά ζώα, φυτά ή ορόσημα που θα
ήθελαν να συμμετάσχουν σε μια ιστορία.Θα δημιουργήσουν καλλιτεχνικά έργα (κατασκευές) για κάθε επιλεγμένο είδος ( ένα
από κάθε συμμετέχον σχολείο), τα οποία θα τοποθετηθούν σε μία μακέτα.
Σε μια δεύτερη φάση, και αφού προκύψουν από τις επιλογές των παιδιών τα φυτά, ζώα ή τοπόσημα, τα παιδιά θα γνωρίσουν το ρομπότ ΕΤ, ένα ρομπότ πυροσβεστικό όχημα.
Τα παιδιά θα εμπλακούν σε βιωματικά παιχνίδια που θα τα
βοηθήσουν στις έννοιες του προσανατολισμού και του χώρου και στη συνέχεια του
προγραμματισμού του ρομπότ.
Τέλος τα παιδιά θα κληθούν να δημιουργήσουν μια διαδρομή μέσα στην οποία θα κινηθεί το
ρομπότ ΕΤ προκειμένου να σβήσει φωτιές και να προστατέψει φυτά, ζώα και
τοπόσημα.
Η Διαδρομή αυτή θα μεταφραστεί σε “πρόγραμμα” το οποίο θα τρέξει το ρομποτάκι μας για να σβήσει τη φωτιά.Θα υπάρξει πολυτροπική επικοινωνία και ανταλλαγή εμπειριών και γνώσεων και αντικειμένων μεταξύ των σχολείων και η δυνατότητα κοινών δράσεων από μικτές ομάδες μαθητών στα κοντινά σχολείαΣΤΟΧΟΙ.
Τα παιδιά των σχολείων- εταίρων θα μάθουν για τα ζώα ή τα φυτά ή τα μέρη πολιτιστικού ενδιαφέροντος γύρω τους και θα γνωρίσουν τρόπους για την προστασία τους. Θα εξοικειωθούν με τις βασικές ερευνητικές διαδικασίες και θεματικές περιοχές, που ευθυγραμμίζονται με τα σχολικά προγράμματα σπουδών.
Η εξωτερική συνεργατική εργασία, η επίλυση προβλημάτων και η διεξαγωγή δραστηριοτήτων, η χρήση εργαλείων web.2, η πολυτροπική επικοινωνία και η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας, θα συμβάλουν στην ανάπτυξη εταιρικών σχέσεων με σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές, γεγονός που θα τους προσφέρει εκπαιδευτικά, κοινωνικά και πολιτιστικά οφέλη. Θα συμμετάσχουν σε ένα έργο που προωθεί πολλούς από τους στόχους "2030 παράγοντα για την αειφόρο ανάπτυξη".
Αυτό θα δώσει στους συμμετέχοντες μια αίσθηση του «ανήκω» στο ευρωπαϊκό σχολικό δίκτυο δημιουργώντας ταυτόχρονα τις προϋποθέσεις για αποδοχή της διαφορετικότητας και των σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας που μετριάζουν τις εντάσεις των μαθητών και βοηθούν στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού.
Τα παιδιά με κριτήρια που έθεσαν τα ίδια, επέλεξαν την αμπελιτσιά ως το πιο σημαντικό φυτό της αυλής που πρέπει να αναδειχτεί. Επομένως, στο σενάριό μας, το ρομπότ ΕΤ θα πρέπει να προστατέψει την αμπελιτσιά από πυρκαγιά!
Σε αυτή τη φάση ;έχουμε ζητήσει την υποστήριξη από τους ειδικούς για μια βαθύτερη μελέτη του σπάνιου, επαπειλούμενου και ενδημικού αυτού φυτού!
Συμπράξαμε με το Μεσογειακό και Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων (Μ.Α.Ι.Χ.) προκειμένου να μας υποστηρίξει με ενημερωτικό υλικό και άλλους τρόπους αφού το Μ.Α.Ι.Χ. έχει εκπονήσει πρόγραμμα για την προστασία της αμπελιτσιάς. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να δείτε εδώ: ABELICEA ZELKOVA
We are proud to announce that our kindergarten has undertaken and is now running a European twinning program with two Greek kindergartens and one kindergarten in Romania since November 2019. This innovative program is aligned with our school culture, and the Curriculum for Kindergarten. It combines the principles of Sustainability with the learning areas of ICT and Educational Robotics.Θα εμπλακούν σε ερευνητικές διαδικασίες «βιοποικιλότητας» (παιχνίδι κυνηγιού ανακάλυψης) για να μάθουν για τα οικοσυστήματά τους στο εγγύτερο ή ευρύτερο περιβάλλον, να επιλέξουν φυσικά υλικά, αντικείμενα, περιοχές ή τοπόσημα που θεωρούν σημαντικά για το σχολείο τους, το χωριό τους, την πόλη τους, τη χώρα τους.
Σε μια δεύτερη φάση θα συλλέξουν τα ευρήματά τους, θα τα κατηγοριοποιήσουν και θα τα αξιολογήσουν (με κριτήρια που βασίζονται στη σημασία, τα απειλούμενα είδη, τα ενδημικά είδη κλπ.).
Βιβλιογραφική έρευνα στο σπίτι: Συλλέγω και μοιράζομαι πληροφορίες για τα φυτά του κήπου μας |
΄Ερευνα πεδίου: Το ζωικό βασίλειο της αυλής μας |
Φτιάχνω ρομπότ με lego για το διαγωνισμό logo του προγράμματος |
Η
εμπλοκή τους σε αυτό το πρόγραμμα θα διευκολύνει τα παιδιά να ανακαλύψουν τον
σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν στη βιοποικιλότητα της τοπικής τους
κοινότητας.
δημιουργία φυτολόγιου |
Σε μια δεύτερη φάση, και αφού προκύψουν από τις επιλογές των παιδιών τα φυτά, ζώα ή τοπόσημα, τα παιδιά θα γνωρίσουν το ρομπότ ΕΤ, ένα ρομπότ πυροσβεστικό όχημα.
ασκήσεις προσανατολισμού |
ασκήσεις προσανατολισμού |
και προγραμματισμού |
το ρομπότ Τάλως στον κήπο των ανθών και των δημιουργιών |
ρομπότ με τα είδη που συλλέξαμε για τις οικονομικά αδύναμες ομάδες της πόλης μας |
Η Διαδρομή αυτή θα μεταφραστεί σε “πρόγραμμα” το οποίο θα τρέξει το ρομποτάκι μας για να σβήσει τη φωτιά.Θα υπάρξει πολυτροπική επικοινωνία και ανταλλαγή εμπειριών και γνώσεων και αντικειμένων μεταξύ των σχολείων και η δυνατότητα κοινών δράσεων από μικτές ομάδες μαθητών στα κοντινά σχολείαΣΤΟΧΟΙ.
Τα παιδιά των σχολείων- εταίρων θα μάθουν για τα ζώα ή τα φυτά ή τα μέρη πολιτιστικού ενδιαφέροντος γύρω τους και θα γνωρίσουν τρόπους για την προστασία τους. Θα εξοικειωθούν με τις βασικές ερευνητικές διαδικασίες και θεματικές περιοχές, που ευθυγραμμίζονται με τα σχολικά προγράμματα σπουδών.
Διαχείριση των αρωματικών και θεραπευτικών βοτάνων των κήπων μας |
Αυτό θα δώσει στους συμμετέχοντες μια αίσθηση του «ανήκω» στο ευρωπαϊκό σχολικό δίκτυο δημιουργώντας ταυτόχρονα τις προϋποθέσεις για αποδοχή της διαφορετικότητας και των σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας που μετριάζουν τις εντάσεις των μαθητών και βοηθούν στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού.
Τα παιδιά με κριτήρια που έθεσαν τα ίδια, επέλεξαν την αμπελιτσιά ως το πιο σημαντικό φυτό της αυλής που πρέπει να αναδειχτεί. Επομένως, στο σενάριό μας, το ρομπότ ΕΤ θα πρέπει να προστατέψει την αμπελιτσιά από πυρκαγιά!
Σε αυτή τη φάση ;έχουμε ζητήσει την υποστήριξη από τους ειδικούς για μια βαθύτερη μελέτη του σπάνιου, επαπειλούμενου και ενδημικού αυτού φυτού!
Συμπράξαμε με το Μεσογειακό και Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων (Μ.Α.Ι.Χ.) προκειμένου να μας υποστηρίξει με ενημερωτικό υλικό και άλλους τρόπους αφού το Μ.Α.Ι.Χ. έχει εκπονήσει πρόγραμμα για την προστασία της αμπελιτσιάς. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να δείτε εδώ: ABELICEA ZELKOVA
The program has been approved by the National Support Service of Greece and Romania and is entitled "ROB- eT on an eco tour around the year".
In the program, the schools implement a set of actions and share this educational journey with the children of the other schools, realizing their role as young European Citizens!
For the needs of the program, our kindergarten just received the sponsorship of Kids First Coding and Robotics Educational Robotics Kit yesterday, as a beneficiary of etwinning STEM 2.0 action !!! The kit will be used for our participation in a regional and nationwide educational robotics competition. The competition has been postponed for the time being because of measures to prevent the spread of coronavirus and a new date will be set promptly. We, the teachers, are currently attending training teleconferences and sharing asynchronous distance education material on the operation of the KIT
Description:
Children in each school will create an eco-box. (My Eco BOX).
They will be engaged in 'biodiversity' research (hunting game) to learn about their ecosystems in or near the school environment They will choose natural materials, objects, areas or landmarks they consider important for their school, village, city their country. In a second phase, they will collect their findings, categorize and evaluate them (based on criteria of importance- endangered species, endemic species, etc.).
They will compare / contrast them with the findings of their distant friends, either by exchanging their eco boxes or by sharing published related material online.
Their involvement in this program will facilitate children's understanding of the important role they play in their local community's biodiversity.
Finally, they will choose the 3 most important animals, plants or landmarks that they would like, to be the heros in a story. They will create artworks (constructions) for each selected genre (one from each participating school), which will be placed on a mock-up.
In a second phase, and after children choose the most importand plants, animals, or landmarks, they will get to know the ET robot, a firefighting robot.
Children will be involved in experiential learning games that will help them with the concepts of orientation and space and then robot programming.
Finally, the children will be asked to create a path in which the ET robot will move to extinguish fires and protect plants, animals and landmarks.
This Path will be translated (coded) into a "program" that our robot will run to extinguish the fire. There will be multimodal communication and exchange of experiences, knowledge between schools and theρε ισ α possibility of joint actions by mixed groups of students in nearby schools.
Partner school children will learn about animals or plants or places of cultural interest around them and will find ways to protect them. They will be familiar with the basic research processes and thematic areas that are aligned with the school curricula.
External collaborative work, problem solving activities, the use of web tools, multimodal communication and the utilization of Information and Communication Technologies will all contribute to the development of partnerships with schools, teachers and students, which will provide them with educational, social and cultural benefits. They will be involved in a project that promotes many of the 2030 agenda for Sustainable Development Goals.
This will give participants a sense of belonging to the European school network while at the same time creating the conditions for accepting diversity and built relationships based on trust and cooperation that mitigate student tensions and help tackle school bullying.
Our children, who themselves set the criteria, chose the abelicea tree as the most important plant in the yard toprotect. Therefore, in our scenario, the ET robot will have to protect the abelicea from fire!
At this stage - we have asked for the support of experts for a deeper study of this rare, threatened and endemic plant!
We partnered with the Mediterranean and Agronomic Institute of Chania (MAICH) to support us with information material and other ways since the MAICH. has developed a program for the protection of viticulture. More information about the program can be found here: ABELICEA ZELKOVA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.