Στατιστική στο Νηπιαγωγείο
Φτιάχνουμε ένα ιστόγραμμα με τα αρχικά των ονομάτων μας;
Είναι απλό! Πηγαίνουμε και καθόμαστε ο ένας/η μία, πίσω από τον/την άλλον/ην, κάτω από το αρχικό γράμμα του ονόματός μας!
Κυρία: Πω πω.. παιδιά! Βλέπετε πόσοι πολλοί αρχίζουν από "Ν";
Παιδιά από "Ν": Εμείς δε βλέπουμε!
Κυρία: Έχω μια ιδέα! Ας αντικαταστήσουμε τα σώματά σας με το αρχικό σας γράμμα!
Καλύτερα τώρα;!Όμως αυτά τα αρχικά, τα μαύρα, θα τα χρειαστούμε αργότερα για να τα "ζωγραφίσουμε". Να τα αντικαταστήσουμε με χρωματιστά χαρτιά;
Και όταν χρειαστεί να τα μαζέψουμε πώς θα θυμόμαστε το ιστόγραμμα και τις πληροφορίες του;
ομαδική δουλειά!
Μάλλον καλή ιδέα! Πόσες πληροφορίες μας δίνει! Ποιο αρχικό γράμμα εμφανίζεται περισσότερο στην τάξη μας; ποιο λιγότερο; πόσα παιδιά ακόμη έπρεπε να αρχίζουν από Α για να είναι τόσο όσα αυτά από Κ;
Δύσκολο; Με λίγη προσπάθεια τα καταφέραμε!
Και μετά ήρθε η ώρα των εικαστικών δημιουργιών!
Χειριστήκαμε τις τέμπερες όπως ο διάσημος ζωγράφος Τζάκσον Πόλοκ (Paul Jackson Pollock) με την τεχνική του dripping.
Σύντομα θα ολοκληρώσουμε και θα εκθέσουμε τις δημιουργίες μας! Το αποτέλεσμα αναμένεται εντυπωσιακό!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.