Eco Schools

Eco Schools
"There should be a garden attached where they (students) may feast their eyes on trees, flowers, and plants... Where they always hope to hear and see something new." Comenius, The Great Didactic 1632

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

ΝΕΡΟ- The water unit

Σήμερα  ειδοποιηθήκαμε ότι η ΔΕΥΑΧ θα διακόψει την παροχή νερού στην περιοχή μας, λόγω εργασιών στο δίκτυο, για τις δύο επόμενες ημέρες... Με αφορμή αυτή  την ανακοίνωση αρχίσαμε να συζητάμε για την χρησιμότητα και αναγκαιότητα του νερού...


Θέσαμε τον παρακάτω προβληματισμό:

 " Μια μέρα στο σχολείο χωρίς νερό"


χωριστήκαμε σε ομάδες, και συζητήσαμε ποιες δυσκολίες θα αντιμετωπίζαμε τις επόμενες μέρες
Με τη συμβολή όλων των ομάδων,

  • της " ιστορίας του νερού", 
  • του " βρώμικου υπονόμου"
  • του " μαγικού νερού"
αναφέραμε και καταγράψαμε αληθινά προβλήματα με μεγάλη επιτυχία. Στη συνέχεια τα κατατάξαμε ανάλογα με τη σπουδαιότητά τους, σε πραγματικά σημαντικά (π.χ. πλύσιμο χεριών, ανανέωση νερού στο παγουρίνο, καζανάκια) και σε δευτερεύοντα (π.χ. ζωγραφική με νερομπογιάδες, πλύσιμο πινέλων...)
Στη συνέχεια προτείναμε αληθινές λύσεις και περάσαμε στην εφαρμογή τους.
Ποτίσαμε τα φυτά, προκειμένου να μην "διψάσουν"


Προσθέσαμε νερό στη λιμνούλα με τα ψαράκια ( μην τυχόν και εξατμιστεί το νερό που ήδη υπήρχε). 




Συλλέξαμε νερό στους νεροσυλλέκτες και σε λεκανίτσες και ζητήσαμε από τους γονείς να φέρουν δύο μπουκάλια με νερό  και υγρομάντηλα, για την επόμενη ημέρα!
Γεμίσαμε με νερό 3 πήλινα σκεύη (σε περίπτωση που θέλαμε να ζωγραφίσουμε με νερομπογιάδες)
και αλλάξαμε το νερό στο ανθοδοχείο μας...
Αύριο θα δούμε αν προετοιμαστήκαμε κατάλληλα....

Αποτέλεσμα εικόνας για smiley inspector

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.