Eco Schools

Eco Schools
"There should be a garden attached where they (students) may feast their eyes on trees, flowers, and plants... Where they always hope to hear and see something new." Comenius, The Great Didactic 1632

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Η ΑΥΛΗ ΜΑΣ,   η "μεγαλύτερη αίθουσα" του σχολείου μας , 
έγινε  πλαίσιο ανάπτυξης ευχάριστων και δημιουργικών δραστηριοτήτων 
και χώρος μελέτης και μάθησης.

μέσα από τα παιδικά μάτια...             
                   
 παρατηρώ και καταγράφω τι υπάρχει στην αυλή του σχολείου μου
                                     
    παίζω το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού

χαρτογραφώ την αυλή μας 
                                                   
 προσανατολίζομαι
                                                   


 γυμνάζομαι
παρακολουθώ κουκλοθεατρική παράσταση

ανταλλάσσω βιβλία


παίζω παραδοσιακά παιχνίδια


αυτοσχεδιάζω
δανείζομαι βιβλία από την Κινητή Βιβλιοθήκη του Δήμου
τρώγω το δεκατιανό μου απολαμβάνοντας το τραγούδι των φίλων μου
πειραματίζομαι
περιμένω το κομμάτι της βασιλόπιτας που έφτιαξα 
μετρώ την δύναμη του αέρα
οικολογώ
γιορτάζω τον ερχομό της άνοιξης
μαζεύω τα σκουπίδια
γίνομαι έμπορας και πουλώ
διαβάζω
ο ειδικός κλαδευτής μου δίνει συμβουλές προστασίας των φυτών
"μαγειρεύω"
ανακαλύπτω
μαθαίνω για το χώμα χρησιμοποιώντας όλες μου τις αισθήσεις

φυτεύω
ποτίζω
ντύθηκα ελληνοπούλα/ ελληνόπουλο και χορεύω παραδοσιακούς χορούς
οι λαμπάδες μας , για την μαμά
έχω νέους  μεγάλους φίλους
έχω πολλούς νέους μεγάλους φίλους
ζωγραφίζω μαζί με τους νέους μεγάλους φίλους μου
παρακολουθώ θεατρική παράσταση από τους νέους μεγάλους φίλους μου
δημιουργώ
φωτογραφίζω
παρατηρώ
φτιάχνω πρωτομαγιάτικο στεφάνι σε τελαράκι
στολίζω τον τοίχο 
παίζω στο καινούριο σπιτάκι
δημιουργώ με κορδέλες στο πλέγμα
μαθαίνω στους φίλους μου το παιχνίδι που ξέρω
φροντίζω να είναι καθαρή η αυλή μας
πειραματίζομαι και καταγράφω αποτελέσματα
φροντίζω τον λαχανόκηπο μας
παρατηρώ τα έντομα
κατασκευάζω σπίτια σαλιγκαριών
κόβω μαρουλάκια και σπανάκι
χειροτεχνώ
φροντίζω την χελώνα μας
ταξινομώ
φτιάχνω φυσικό εντομοαποθητικό για τα φυτά 
κάνω ποδήλατο στην αυλή μας

Ο αύλειος χώρος είναι αξία
αφού προσφέρει εκμάθηση, ανακάλυψη και παιχνίδι !



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου