Eco Schools

Eco Schools
"There should be a garden attached where they (students) may feast their eyes on trees, flowers, and plants... Where they always hope to hear and see something new." Comenius, The Great Didactic 1632

Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Τα παιδιά "μπλογκάρουν" ή αλλιώς "Οι αναρτήσεις των παιδιών"

Ένα διαδικτυακό σπίτι είναι o ιστότοπός μας...

Και όπως σε ένα δημοκρατικό σπίτι, όλα τα μέλη έχουν φωνή, έτσι πρέπει να συμβαίνει και στο "εικονικό" μας σπίτι.
Αυτό το εικονικό σπίτι, έχει πολλά δωμάτια, όπου τώρα,  ΚΑΙ τα παιδιά έχουν φωνή και μπορούν να επιλέγουν τι θεωρούν τα ίδια σπουδαίο και αξιόλογο για  να "αναρτηθεί"(διακοσμήσει τα δωμάτια), δηλαδή να κοινοποιηθεί, όχι μόνο στη σχολική ή τοπική κοινότητα, αλλά στην παγκόσμια!

Αφού επιλεγεί το θέμα και το είδος της ανάρτησης, (με κριτήρια, παρακαλώ!) τα παιδιά, με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών,  το αναρτούν :
Ανεβάζουν αρχεία φωτογραφίας, που μπορεί να επιλέγουν ή να τραβούν μόνα τους,  βίντεο, δημιουργούν υπερσυνδέσμους με αρχεία  του διαδικτύου,  προσθέτουν επικεφαλίδα και κείμενο    που εξηγεί με λίγα λόγια την ανάρτηση...
Σταδιακά κατανοούν ότι  μπορούν να επισκεφτούν τον ιστότοπό μας και να δουν την ανάρτησή τους από τον υπολογιστή στο σπίτι, το tablet, το κινητό του μπαμπά και της μαμάς... και ότι αυτό μπορεί να το δουν και πάρα πολλοί άλλοι άνθρωποι. (Γι'αυτό υπάρχουν και κανόνες στις αναρτήσεις!)
Αντιλαμβάνονται την αξία των ΤΠΕ και πόσο σημαντικός είναι  ο τεχνολογικός γραμματισμός, στην κοινωνία της επικοινωνίας και της πληροφορίας αλλά και τους πιθανούς κινδύνους και πώς αυτοί μπορούν να αντιμετωπιστούν...
 Μια  διαδικασία  που φαίνεται να μαγεύει!



In our kindergarten, children have a voice even in the case of what, when and why should be posted to our blog... Their choices are respected and with prompting and support by their teachers, gradually are introduced to technological literacy. At the same time,  they are experiencing  the power that their voice  can have and how the rules of Democracy and participation support equity....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου