Eco Schools

Eco Schools
"There should be a garden attached where they (students) may feast their eyes on trees, flowers, and plants... Where they always hope to hear and see something new." Comenius, The Great Didactic 1632

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Museum detectives: Solving the case of the Archaeological Museum , 2

Πριν από την επίσκεψη, μέρος β'

Ας πάρουμε τα ευρήματα, ένα ένα... πρώτα τα πήλινα... 
Μ.: Μοιάζουν με χωμάτινα!

Κυρία :Τι μπορεί να είναι;  (καταιγισμός ιδεών και ευκαιρία να εξασκήσουμε τις "συνδέσεις" μας, τις προβλέψεις τις ερωτήσεις και τα συμπεράσματα)
Ν.: Βρύση.
Μ: Γλάστρα! 
Κυρία. :Τι σε κάνει να το νομίζεις;
Μ.: Έχουμε και στο σπίτι μας και έχουμε φυτέψει λουλούδια!
Μ.:  Κανάτα για νερό.
Κυρία:Τι σε κάνει να το νομίζεις;
Μ.: Όπως στο βίντεο "ένα νερό κυρά Βαγγελιώ"!
Κυρία: τι θα μας βοηθήσει να το μάθουμε; 
Παιδιά: Να το κολλήσουμε!
Κυρία: Αυτό θα έκαναν και οι αρχαιολόγοι! Θα μοιάζει με παζλ!


Ας ξεκινήσουμε από τα μεγάλα κομμάτια και από τη βάση!

 Βρίσκουμε το κάθε κομμάτι...
Η κυρία βάζει "πανίσχυρη" κόλλα και εμείς το τοποθετούμε στη θέση του

Χρησιμοποιούμε χαρτοταινία, σαν ράμματα, για να συγκρατήσει τα
κομμάτια μέχρι να στεγνώσει η κόλλα

Δύσκολο και απαιτητικό αυτό το παζλ...
 Για αυτούς που τους αρέσουν τα δύσκολα!


Λείπουν κομμάτια.. Θα δοκιμάσουμε αύριο
τα μικρά κομματάκια που μας έμειναν. Αν δεν λυθεί το πρόβλημα,
Θα κάνουμε αυτό που κάνουν μερικές φορές οι αρχαιολόγοι:
Θα προσθέσουμε πηλό, για να το ολοκληρώσουμε!
Παιδιά: άμα τελειώσουμε, να το βάψουμε!
Κυρία: πιστεύετε ότι θα ήταν βαμμένο;
Παιδιά: Ναι!
Κυρία: Ενδιαφέρον! Σκεφτείτε λοιπόν μέχρι αύριο, τι έγινε με το χρώμα του και ποιο μπορεί να ήταν....

Δείτε και αυτό στο σπίτι, όσοι μπορείτε!:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου