Eco Schools

Eco Schools
"There should be a garden attached where they (students) may feast their eyes on trees, flowers, and plants... Where they always hope to hear and see something new." Comenius, The Great Didactic 1632

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Museum detectives: Solving the case of the Archaeological Museum


Πριν από την επίσκεψη

Η παρέα, λίγο πριν αποχωρήσει από το Ναυτικό Μουσείο, βρήκε κρυμμένο σε ένα παλιό αμφορέα, ένα μήνυμα για τους μικρούς Ντετέκτιβ... Το μήνυμα, περιείχε ένα φυλλάδιο. Η υπάλληλος του μουσείου, κ. Μαριτίνα, διάβασε στα παιδιά, ότι πρόκειται για το αρχαιολογικό μουσείο! Εκεί θα έπρεπε να πάμε στη συνέχεια, για να βρούμε ένα ακόμη κομμάτι του παζλ!

Έτσι άρχισαν όλα....
 Και αρχίσαμε να μαθαίνουμε για το παρελθόν...  
Για παράδειγμα, όλοι μπορούσαμε να πούμε με ευκολία τι ρούχα φορούσαμε με ποιόν καθόμασταν δίπλα εκείνη τη μέρα, όμως λίγοι μπόρεσαν να θυμηθούν τα ίδια για την προηγούμενη, και κανείς για δυο μέρες πριν... Ευτυχώς ήρθαν οι "φωτογραφίες", ως ντοκουμέντα για να μας τα θυμίσουν!  Είδαμε και άλλες παλιές φωτογραφίες και προσπαθήσαμε να βγάλουμε συμπεράσματα για τη ζωή ανθρώπων από άλλες εποχές...Μιλήσαμε για τα αγαπημένα μας παιχνίδια, τώρα και στο παρελθόν και αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε ότι το παρελθόν είναι σημαντικό και είναι καλό να μαθαίνουμε γι'αυτό! Και ένας καλός τρόπος για να μαθαίνουμε γι'αυτό είναι να επισκεπτόμαστε μουσεία... 
Μετά παίξαμε... γίναμε αγάλματα, μόνοι μας, σε δυάδες, και μετά από μικρές συνεδριάσεις, σε τετράδες και σε ολομέλεια!
Γλύπτης- Πηλός

Τίτλος αγάλματος: "Το παιδί που πάντα κοίταγε ψηλά"

Σύσκεψη κορυφής

 
Το αποτέλεσμα; μου μοιάζει με.. τον Σκεπτόμενο άνθρωπο Χ4!
και η ολομέλεια!


Στη συνέχεια, διαβάσαμε την ιστορία του Τικ Τικ (παραλλαγή).... Και αποφασίσαμε να οργανωθούμε και να γίνουμε μικροί αρχαιολόγοι!

Τα απαραίτητα εργαλεία


ο χώρος, χωρισμένος σε τετράγωνα,
για να μην χαθεί καμιά πληροφορία

ο γύρω χώρος της ανασκαφής οριοθετήθηκε!

Για να δούμε... Δουλεύει αυτό;

τα πρώτα ευρήματα!

καθαρισμός και έλεγχος


Σε συνεργασία.

Η καταγραφή

Οι σκαπανείς εργάζονται και ο Μ.
συλλέγει φωτογραφικά ντοκουμέντα!

Οι καταγραφές!






Η στιγμή που αποθανατίζεται το εύρημα

Τα αποτελέσματα- ευρήματα


Η αποτύπωση των ευρημάτων σε 10 στήλες,
ανάλογες με τα 10 τετράγωνα που οριοθετήσαμε στην περιοχή της ανασκαφής


Ατομική αποτύπωση


Ας ομαδοποιήσουμε τα ευρήματα! Βάσει του υλικού!


και ένα κομμάτι δέρμα με μια ζωγραφιά

που όταν το ενώσουμε με το κομμάτι του κλασσικού τμήματος..... 
Λύνουμε ένα γρίφο! Στο αρχαιολογικό μουσείο Χανίων,
 στην προθήκη με το παιχνίδι "αλογάκι", 
υπάρχει πιθανότητα να βρούμε το επόμενο κομμάτι του παζλ!


Και το φωτογραφικό άλμπουμ από τον Μ! Εντυπωσιακές λήψεις!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου