Eco Schools

Eco Schools
"There should be a garden attached where they (students) may feast their eyes on trees, flowers, and plants... Where they always hope to hear and see something new." Comenius, The Great Didactic 1632

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022

Κλιματική Κρίση: Εγώ, πώς μπορώ να βοηθήσω;

 Η ιστορία του πορτοκαλιού ή.... καλύτερα, της πορτοκαλάδας!

"Από που'σαι βρε χυμούλη; Από κείνο το δεντρό......"

Από την πορτοκαλιά....

                                         με κόβουν και με μεταφέρουν με μεγάλα φορτηγά....


 στο εργοστάσιο...

εκεί με πλένουν και με αποχυμώνουν





Σε ένα άλλο εργοστάσιο, φτιάχνουν συσκευασίες τετραπάκ και τις μεταφέρουν στο "αποχυμωτήριο"



 Συσκευάζουν τον χυμό μου



                                           άλλα φορτηγά με μεταφέρουν στα ράφια του Super Market.




εκεί, με πουλούν και με αγοράζουν...

                                               Με μεταφέρουν με πλαστικές σακούλες.....

Το άδειο μου κουτί πετιέται στον κάδο...


 Σε ΕΙΔΙΚΟ εργοστάσιο ανακύκλωσης, η συσκευασία μου ανακυκλώνεται..

Τι κοστίζει άραγε όλο αυτό το ταξίδι μου στο περιβάλλον;


 Πολύ καυσαέριο.... Μπορώ να βοηθήσω να μειωθεί; Πώς;
 Οι πράξεις μου μετρούν. Και οι επιλογές μου!

 

(προσαρμογή από το εκπαιδευτικό σενάριο της Ελένης Σβορώνου για το WWF " Το οικολογικό μας αποτύπωμα: μια πορτοκαλάδα λέει την ιστορία της")



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου