Eco Schools

Eco Schools
"There should be a garden attached where they (students) may feast their eyes on trees, flowers, and plants... Where they always hope to hear and see something new." Comenius, The Great Didactic 1632

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022- 23

Α. ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 

 Οκτώβριος - Νοέμβριος 
Υποθεματική: ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ 
ΤΙΤΛΟΣ: ΦΩΝΕΣ ΝΕΡΟΥ ΜΥΡΙΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

 1. Νερό εδώ, σου φωνάζω, με ακούς; 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2. Έχω ένα παράπονο… 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3. Κυκλικά χορεύω εγώ, μπες κι εσύ μες στο χορό 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4. Νερό μας καλεί, από το εργαστήριο του επιστήμονα! 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5 .2 προβλήματα + 1 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6. Το νερό μας μίλησε… Εμείς, τί κάνουμε; 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7. Νερογιορτή! 
 

Β. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ 

Δεκέμβριος- Ιανουάριος 
Υποθεματική: ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 
ΤΙΤΛΟΣ: Η ΑΡΓΥΡΩ ΓΕΛΑΕΙ 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1. Τι θα πει παιδί; 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2. Το θέλω….. Το έχω ανάγκη;
 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3. Γνωρίζω τα δικαιώματά μου.
 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4. «Η Αργυρώ γελάει» 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5. Ταξιδεύουμε με τη βαλίτσα των γενναίων
 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6. Άνθρωποι σπουδαίοι, μας εμπνέουν! 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7. Γιορτάζουμε τα δικαιώματα!
 
 Γ. ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥΖΗΝ
 
Φεβρουάριος- Μάρτιος 
Τίτλος: «Βόλτα με δυο ρόδες» 
 Υποθεματική: ΥΓΕΙΑ: Διατροφή -Αυτομέριμνα, οδική ασφάλεια 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1. «Είχα τ’όνειρό μου, το ποδήλατό μου» 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2. Βρες το λάθος! 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3. Ο Ποδηλατάκιας 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4. Ασφαλώς ποδηλατώ στη γειτονιά του νηπιαγωγείου μου 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5. Μια μέρα στο πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6. Ποδηλατο-καλλι -δρομίες! 
 
Δ. Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία 
Απρίλιος Μάιος

Υποθεματική: ΣΤΕΜ- Εκπαιδευτική Ρομποτική 
 Τίτλος: Στη χώρα των Δεινοσαύρων, τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1. Ένας «εικονικός» δεινοπερίπατος 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2. Ο καθηγητής Δόκτωρ Πληροφοριόσαυρος, αναλύει.
 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3. Δεινοπειράματα! 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4.Δωρεάν εισιτήριο για τη χώρα των δεινοσαύρων: Ποιος/α θα το κερδίσει; ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5.Δεινοκατασκευές! 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6. Με τη βοήθεια των ρομπότ, όλα είναι δυνατά! 
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7. Όταν το όνειρο γίνεται πραγματικότητα: Η Αργυρώ και ο δεινόσαυρος μας ξεναγούν στη χώρα των δεινοσαύρων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου