Eco Schools

Eco Schools
"There should be a garden attached where they (students) may feast their eyes on trees, flowers, and plants... Where they always hope to hear and see something new." Comenius, The Great Didactic 1632

Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Αποστολή 3! Μαθαίνω μέσα από ένα πείραμα! Μission 3rd learning through an experiment






Ακούραστοι Εξερευνητές! Ζινγκ!Τι καλά που σας βρήκα! Μου λύνονται αμέσως όλες μου οι απορίες! Χτες έμαθα πάαααρα πολλές πηγές φωτός. Εγώ γνώριζα για τον ήλιο και τα αστέρια, ξέρετε, γιατί τα έχω κοντά  στη διαστημική γειτονιά μου! Δεν φανταζόμουν πόσες πηγές φωτός έχουν ανακαλύψει και δημιουργήσει οι άνθρωποι! Απίστευτο! Τελικά είστε πολύ έξυπνοι! 

Να σας φανερώσω και ένα μυστικό για το φεγγάρι, που εμείς το λέμε και Σελήνη; Μην σας ξεγελάει, δεν είναι πηγή φωτός! Αλλά αυτό θα το αναλύσουμε όταν θα σας μιλήσω για τη διαστημική γειτονιά μου!

Όμως τώρα μου γεννήθηκε μια νέα απορία και αυτή λέγεται ΣΚΟΤΑΔΙ. Πότε έχουμε σκοτάδι; Αυτό θέλω να μου πείτε!  

Αφού το καλοσκεφτείτε, σας βάζω την 3η αποστολή που θα μου δώσει απάντηση και για ένα ακόμη ερώτημα: Μπορώ να δω στο σκοτάδι;  Τι λέτε; 
 Βάλτε δυνατά την παρακάτω διαστημική μου μουσική, και διαβάστε τις οδηγίες του πειράματος! Μόλις το ολοκληρώσετε σας έχω και ένα παιχνίδι!

1.ΜΟΥΣΙΚΗ



Elva Vael · Space Music Instrumental - Planet Xynon


 2.ΠΕΙΡΑΜΑ 
( πατήστε στο κέντρο του βιβλίου για μεγέθυνση)


3. ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Αφού ολοκλήρωσες το πείραμα και έβγαλες τα συμπεράσματά σου, μπορείτε να παίξετε με την οικογένειά σου το παρακάτω παιχνίδι με το φως και τη σκιά!



4.Δραστηριότητα bonus για Ατρόμητους Εξερευνητές! ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ

Ζητήστε άδεια από την οικογένειά σας, πάρτε σεντόνια, κουρτίνες και άλλα πανιά, στερεώστε τα και μπλοκάρετε το φως σε μια γωνιά του σπιτιού σας (προτιμότερο στο δωμάτιό σας)! Όταν μπλοκάρετε το φως,  δηλαδή το εμποδίσετε  να μπει μέσα, θα δημιουργηθεί σκοτάδι! Εκεί μπορείτε να στήσετε το διαστημικό σας καταφύγιο (σαν σπηλιά) το οποίο σύντομα θα μας χρειαστεί. Ψάξτε στο σπίτι σας και βρείτε φακούς, φωτάκια με μπαταρία, αντικείμενα, παιχνίδια, βιβλία, ζωγραφιές που έχουν σχέση με το διάστημα,υδρόγειο σφαίρα για να το εξοπλίσετε. Φυσικά μαζί σας θα είναι και ο εξωγήινος βοηθός σας. Εκεί μπορείτε να φυλάξετε όλα τα έργα των αποστολών σας, μα και να δραματοποιήσετε διαστημικές ιστορίες! 

Καλή διασκέδαση!
Περιμένω τα νέα σας στο email!

Restless Explorers!  Zing!How good I found you! All my questions are answered immediately! Yesterday I learned a lot about  light sources. I knew about the sun and the stars, you know, because I have them close to my space neighborhood! 
But I couldn't imagine how many light sources humans have discovered and created! Unbelievable! After all, you are very smart!Let me tell  you a secret about the Moon? Don't be fooled, it is not a source of light! But we will analyze this when I talk to you about my space neighborhood!
But now, a new question has arisen for me and it is called Dark. When do we have darkness? That's what I want you to tell me!
After thinking about it, I will give you the 3rd mission that will give me an answer to another question: Can I see in the dark? What do you say?
Play my following space music loud, and read the experimental instructions! As soon as you finish it, I have a game for you!
Last, 
get permission from your family, get sheets, curtains and other cloths, fasten them and block the light in a corner of your house (preferably in your room)! When you block the light, that is, prevent it from entering, it will be dark! There you can set up your space shelter (like a cave). Look in your home and find flashlights, battery-powered lights, objects, toys, books, space-related paintings, globe to equip it. Of course, your alien helper will be with you. There you can store all the works of your missions, but also dramatize space stories!

Have Fun!
I am waiting for your email news!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου