Eco Schools

Eco Schools
"There should be a garden attached where they (students) may feast their eyes on trees, flowers, and plants... Where they always hope to hear and see something new." Comenius, The Great Didactic 1632

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Οι διαφορές και οι ομοιότητες μας !

Ότι είμαι, είσαι;
Ότι θέλω, θέλεις;
Ότι δεν θέλω, δεν θέλεις;
Ότι νιώθω, νιώθεις;
 Είμαι ο/η...
 μου αρέσει πολύ...


Με αλεύρι, αλάτι και νερό, πλάσαμε τους κατοίκους της Ζυμαροχώρας,
με εμφάνιση ίδια και διαφορετική,
ο καθένας με το δικό του τρόπο,
έχοντας τα ίδια δικαιώματα,
                                    ζωντάνεψαν...
όλοι κοιμήθηκαν, ξύπνησαν, πήγαν σχολείο, τραγούδησαν, έπαιξαν, γέλασαν, έκλαψαν,μοιράστηκαν φιλίες, ονειρεύτηκαν...



Εγώ είμαι εγώ
εσύ είσαι εσύ 
και μπορούμε να ζήσουμε μαζί !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου