KEY WORDS: innovation, alternative uses of objects/ materials and ideas, experiential learning scientific approach of learning, water canals plants sustainability
Σε ένα απομονωμένο κομμάτι της αυλής έχουμε φυτέψει αρωματικά βότανα και φυτά που είναι δύσκολο να τα ποτίζουμε καθημερινά. Αν δεν τα ποτίζουμε θα μαραθούν
ΥΠΟΘΕΣΗ:
Αν σχεδιάσουμε και κατασκευάσουμε ένα μηχανισμό με ανακυκλωμένα υλικά για να τα ποτίζουμε από την έξω μεριά της πόρτας, τα φυτά δεν θα μαραθούν.
ΥΛΙΚΑ: Μαρκαδόροι, πίνακας, σωλήνες ράβδοι γυμναστικής, νεροπίστολα, κολλητική ταινία, , σπάγγος, λάστιχο ποτίσματος, μαύρος πλαστικός σωλήνας,πλαστικά δοχεία (ανακύκλωση) καρφιά. σφυρί-ψαλίδι-κοπίδι (μόνο η κυρία), πλαστικά μπουκάλια διαφορετικών μεγεθών
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ: Σχεδιάζουμε μέρη της κατασκευής και προχωράμε σε μικρές δοκιμαστικές εφαρμογές
Αφού καταλαβαίνουμε ότι αν ενώσουμε διάφορα υλικά με ταινία το σύστημα λειτουργεί, προχωράμε στην κατασκευή του μοναδικού συστήματος ποτίσματος!
Αφού το συναρμολογήσαμε, ώρα για εφαρμογή κι έλεγχο:
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
Ο Μηχανισμός δουλεύει με κάποιες απώλειες και.....
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ!
ΕΥΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.